Samarbejde med skolen

Det enkelte barn er tilknyttet en læringsansvarlig, som har det overordnede ansvar for at være opmærksom på barnets trivsel gennem hele skole/DUS dagen. Ønsker I en samtale omkring jeres barn, kontakt da primært den læringsansvarlige.

Den læringsansvarlige indgår i et team bestående af lærere og pædagoger, som samarbejder omkring årgangens fælleskab og den enkeltes elevs dannelse. Generelt består et årgangsteam i indskolingen af to skolepædagoger, tre lærere. Dog er team 0 bestående af to børnehaveklasseledere og to skolepædagoger. Teamet arbejder på MinUddannelse med at lave en årsplan og en læringsplan, som sikrer at vi ”trækker” i samme retning, og at der arbejdes både med børnenes faglige-, sociale- og personlige udvikling.

Teamet afholder skolehjemsamtaler og forældremøde to gange årligt, hvor både skole og DUS er repræsenteret.