Velkommen til DUS I

DUS Vestbjerg er et fritidstilbud, opdelt i tre afdelinger. DUS I for børnehaveklasse. til 2. årgang, DUS 3456 for 3., 4., 5 og 6. årgang og DUS K, som er en del af et helhedstilbud til elever i skolens kontaktklasser - for elever med kontaktforstyrrelser (K klasser).

Der er pladsgaranti for alle børn i Vestbjerg Skoles børnehaveklasse til 3. årgang samt for alle børn i skolens K klasser.

Oplysning om K afdelingen og DUS 3456 for 3., 4., 5. og 6. årgang findes på Vestbjerg skoles hjemmeside.

På Aalborg kommunes hjemmeside kan I:

• Finde taksterne for DUS
  • Lave ind/udmeldelser under fanebladet ”selvbetjening”

Indmeldelse kan ske fra dag til dag på. Tilmeldingen kan foretages her

Dog vil vi gerne, at I sender en besked i AULA til skolesekretær Jette Prior, da behandling i systemet kan tage et par dage.

Udmeldelse skal ske med en måneds varsel fra d. 1. i måneden.

Spørgsmål til ind- og udmeldelse kan stilles til DUS leder Lise Lotte Bangshaab på AULA eller ring til Pladsanvisningen.