Overgangsarbejde - DUS I til DUS II

Overgangsarbejde - DUS I til DUS II

Hvert forår laver vi overgangsarbejde med 2. årgang.

Børnene komme på flere besøg i dustid i DUS 3456, så de lærer deres nye rammer godt at kende, inden de skal starte op efter sommerferien.

De får via deres matematiklærer og en pædagog fra DUS 3456 kendskab til at føre regnskab med deres cafepenge.

Forældre:

• I skal være opmærksomme på at lave aftale med jeres barn omkring indkøb i caféen om eftermiddagen (hvor ofte og hvad må der handles med mere)
  • I august måned skal der indsættes minimum 150 kroner på barnets skolekort, hvis barnet skal gøre brug af caféen i DUS 3456.
  • I skal få jeres barn til at aflevere skolekort til en af pædagogerne i DUS 3456, så pengene kan hæves. Mandag er fast hævedag, så alle dagenes aktiviteter ikke skal afbrydes deraf.

Personalet i Dus 3456 kan hæve pengene, når jeres barn afleverer sit kort til dem.